úterý 23. června 2015

Zdravé mlsání #4- Tvarohový koláč bez korpusu

Žeby nový recept? 

Jak nečekané :D 
Dnes to bude na tvarohový koláč/dortík bez korpusu. Je celkem možné, že někdo z vás je jako moje mamča- ,, A jak to bude držet? Vždyť to nejde.." Ale jde!:) 
Fígl je pouze v tom, že tam je puding :) 

Pokud jste se rozhodli, že ho chcete vyzkoušet, tak si připravte:
500g tvarohu
180g zakysané smetany (já použila 8%, jelikož byla ve slevě)
3 bílky a 2 žloutky
Banán
Vanilkový puding
3čl citronové šťávy
Sladidlo- já dala 1čl brusinkového sirupu a 1čl medu (pokud máte radši sladší, dejte víc)
Ovoce- nemusí být, já ale dala jahody a třešně

 A postup je velice jednoduchý. 
Všechny ingredience dáme do mísy, ručním mixérem z toho umixujeme  hladkou směs, vylijeme na dortovou formu (já ji ještě vymazala kokosáčem) a pečeme 25 minut na 180 stupňů. 
Poté stáhneme na 150 stupňů a pečeme dalších 30 minut. 
'Dort' pak necháme vychladnout a dáme nejlépe přes noc do ledničky.

Přeji pěknou chuť ❤️


Žádné komentáře:

Okomentovat