neděle 21. června 2015

Nákupy Primark

Z asku (kdo neví- https://m.ask.fm/ijabudunekdypekna ) jste se mohli dozvědět, že jsem v sobotu 20.6. byla ve Vídni v Primarku, resp. v nákupním centru G3, poblíž Vídně a jelikož jste hrozně moc chtěli vidět co jsem si koupila, tak jsem se rozhodla, že všechno, co není oblečení Vám zde ukážu. A proč zde nebude oblečení? Nebude zde z jednoho prostého důvodu- Nejsou teď podmínky k vyfocení jednotlivých kousků tak, aby byly pěkně vidět.

V prvním z obchodů, kde jsem si něco koupila bylo H&M, kde jsem si ve slevě za 5€ koupila te to luxusní svetřík (spíše mikinu) s ananasama :D.
 V Mülleru (jejich drogérko-parfumérko- všehochuť) jsem si pořídila krém na obličej od essence pro smíšenou pleť, který jsem nesmírně dlouho potřebovala. A to jen za 1,89€! U nás bych za nějaký krém zaplatila nejmíň 150 a tam cca 50kč?😍 A ještě sem tam ulovila miniaturku krému na obličej, od nějaké neznámé značky Cadeavera (?) za 0,65€ a to nejlepší 100% arašídové máslo, které jsem kdy jedla (nebylo jich moc, ale i tak je nesmírně dobré) za 1,50€:) 
Pak jsme šli do potravin kvůli tictacům, které samozřejmě neměli 😤 a tak jsme zamířili do Bipi (drogérka), kde jsem měla v plánu si koupit voděodolný linky na prázdiny, abych nemusela do bazénu/moře chodit jak zombie (s holkama jsme se shodly :D), ale žádné se mi moc nelíbily, tak jsem si aspoň za 2,5€ (??) koupila tuto řasenku od Lock (nevím, jak se to skloňuje:D), která by měla být voděodolná, ale moc tomu za ty prachy neběřím no. 
Poté jsme byli ještě v dalších obchodech typu Claire's, NanuNana, ale tam jsem si nic nekoupila a pak jsme konečně zamířili do toho Primarku, kvůli kterému jsme tuto cestu vlastně podnikali. Tam jsem utratila přesně 78,80€ (za sebe, mamku a všechno), což podle mě není ani moc ani málo, když si vezmu, že moje nejdražší věc byla kabelka za 12€, kterou jsem už nutně potřebovala. 
A tou bych začala- ta je (není) z kůže, má jen jednu velkou kapsu a nemá zip- jediná věc co mi na ní vadi , ale co bych za ty peníze chtěla, že jo?! Už se hrozně těším, až si ji někam vezmu:33 Pak jsem tam nemohla nechat obyčejné kecky ve svítivě lososové barvě za 3€. (Všimli jste si, že jsou ve stejné barvě jako ta mikča z H&M?)
Další zde mám gumičky- 50 gumiček (2 různé velikosti) za 1,5€ je paráda a já mám ráda gumičky z primarku, a i když jich doma mám asi 100, tak jsem si jedny koupit musela.
 Dvě dvojbalení odličovacích ubrousků po 1,5€ jsou další nezbytnost, kterou jsem nemohla pohrdnout. Modré- pro smíšenou pleť, v jednom balení jich je 24, a druhé jsou dětské ubrousky jsou spíše pro Viktorku (tu bych vám mohla taky někdy ukázat, co?:D), v jednom balení jich je 64 a jsou to klasické vlhčené ubrousky pro děcka. 
Mezi dašíma věcma, které více méně souvisí s kosmetikou je beautyblender, který stál 2€. Ten má Markétka (nejlepší kamarádka) a není s ním moc spokojená, takže jsem si ho musela koupit, abych mohla potvrdit, nebo její myšelnku vyvrátit. 
Ještě z kosmetické oblasti zde mám kosmetickou taštičku, kterou sem potřebovala stejně nutně jako kabelku (výmluvy, jen se mi hrozně líbila :D). Sice stála 5€, což mi příjde trochu víc (z ohledu na primark), ale vidíte ty lízátka na ní? No neříkejte, že to není roztomilý:D :). 
Předposlední věc souvisí s létem a je to taková ta věc na zmrzku. Ach, já nevím jak se to jmenuje :D.. Takové to, čím se ta zmrzlina nandává.. A to jsem taky potřebovala, abych si měla čím konečně nandávat tu výbornou domácí zmrzlinku, na kterou jsem už recept dělala ( http://zezivotasimonky.blogspot.cz/2015/06/jahodovo-bananova-zmrzlina.html ). A ta stála 2€.
A jako poslední, co vám tady teď ukážu je dlouhatánský náhrdelník, který byl ve výprodeji za 50 centů :). 
- a jakože jsem nejhodnější, tak vám sem dám i fotku některého oblečení, které jsem fotila ještě včera večer:) Kdyby vás zajímali ceny, tak mi na ask, nebo do komentářů napište:) 
* Kdo máte možnost, tak určitě do primarku jeďte. Nakoupíte tam hodně věcí za málo peněz. Tímto i děkuji tatínkovi od Markétky, který nás tam na poslední chvíli vezl a Markétce a Ivett za pěkně prožitou sobotu ❤️


Žádné komentáře:

Okomentovat