pátek 5. června 2015

Ham Ham TAG ❤️

Tak Vás opět zdravím u nového článku!:) Dnes je sobota, což znamená, že je na čase vydat nový článek. A když všechny moje články byly prozatím o jídle, tak ten dnešní nebude vyjímkou. 
Říkala jsem si, že by jste se mohli o mně i něco dozvědět, tak sem se rozhodla dnes napsat článek o sobě a jídle, aneb HamHam TAG, který má 20 otázek. 
Otázky jsem si našla na internetu a už celkem dávno jsem jej viděla u českých yt-berek. 

1. Máš raději snídani, oběd nebo večeři? 
Za mě rozhodně snídaně! Jsem snídaňový člověk a vím, že ke snídani si můžu dát ve směs cokoli a nemusím mít výčitky❤️
2. Kolikrát denně jíš?
5x denně, pravidelně, ale když není možnost, tak se přizpůsobím:)
3. Nejoblíbenější jídlo?
Abych pravdu řekla, tak jedno nejvíc nejoblíbenější nemám, ale jedno z těch moc moc oblíbených je jáhlová kaše s ovocem❤️
4. Nejméně oblíbené jídlo?
Cokoli s houbama a kapustou 😖
5. Bylo ti po nějakém jídle špatně?
Ano, mockrát. V poslední době celkem často 😱
6. Nejoblíbenější sladkost?
Zmrzlinka a karamelky ❤️
7. Oblíbená příchuť zmrzliny?
Mango, zelené jablko, redbull, černý rybíz, meloun ❤️🙈
8. Maso- nejoblíbenější způsob přípravy?
Sem vegetarián:D
9. Nejoblíbenější teplý nápoj?
HotCappy (takový ten horký džus), nebo HotApple 
10. Nejoblíbenější ovoce a zelenina?
Za ovoce určitě jahody, banán, meruňky, kiwi, borůvky a jablka
A za zeleninu stopro cherry rajčátka, okurek, mrkev, červená paprika, kukuřice, hrášek a květák
11. Držíš dietu?
Nikdy!:)
12. Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Nevím o ničem:D Maximálně to, že o víkendu musím večeřet přesně v šest 😈
13. Jíte doma společně?
Jen o víkendech spolu s mamkou snídame a obědváme❤️
14. Nejoblíbenější jídlo od babičky a od maminky?
Od maminky určitě bramborová kaše a bramborový salát
15. Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Italská, Francouzská, Čínská❤️
16. Co by jsi nikdy neochutnala?
Tak vše se má jednou vyzkoušet, ale asi bych nikdy nešla do škeblí, kraba nebo žraloka
17. Nejexotičtější věc, kterou jsi kdy ochutnala?
Nejsem moc velký experimentátor s jídlem, ale když jde o exotické ovoce, tak se nebráním- fíky, mochyni, nashi, kaki, taková ta spláclá broskev (😃)
18. Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíce?
Na české kuchyni jsem vyrůstala, ale teď pohrdám skoro vším, až na klasický tvarohový knedlíky s ovocem☺️ .. Těch bych se užrala🙈
19. Vaříš často a ráda? Co je tvůj 'majstrštyk'?
Miluju vaření a pečení. Nejradši dělám sladká jídla ať pečená, či nepečená..
20. Kdyby jsi mohl po zbytek života jíst cokoli, co by to bylo? 
Už mi je to trapný, ale mohli jste si povšimnout, že jsem ovocný člověk, takže určitě ovoce jakéhokoli druhu.

Snad se TAG líbil, určitě mi napište, jestli máte rádi českou kuchyni a jestli nejraději snídáte, obědváte, nebo večeříte Vy!.:)
Sledovat mě můžete na mém instagramu- http://instagram.com/simm_onka/
nebo na mém asku- http://ask.fm/ijabudunekdypekna/ 


* A rovnou mi můžete napsat, co by jste u mě uvítali jako další článek!! :) (nemusí být o jídle a o zdravém životním stylu) *


Žádné komentáře:

Okomentovat