úterý 2. června 2015

Typ na oběd/večeři #1 květákovo- cuketové placičky

Všechny Vás vítám u svého dalšího (druhého) článku ❤️ 
Původně jsem měla v plánu udělat recept opět z cizrny, ale nakonec jsem dala přednost květákovo-cuketovým placičkám. 🙈 

Snad se Vám bude recept líbit stejně jako ten minulý (na který jsem slyšela mimochodem samé chvály, za což Vám hrozně moc děkuji!❤️)

Tyto placičky jsou vhodné na oběd, či v menším množství na véču, ale to už bych doporučila spíše jinou přílohu, než brambory, jestliže držíte nějakou redukční dietu ❤️

Na placičky budeme potřebovat:
- 1/2 polo uvařeného, mírně pomačkaného květáku
- 1 menší cuketu
- 2 vejce
- sůl
- vegetu (nebo jiné koření) 
- trochu strouhaného sýru

A postup je následujicí:
1. Nahrubo nastrouháme cuketu, dáme jí do misky, osolíme a necháme alespoň 20 minut odstát (pustí vodu)
2. Vodu slijeme, přidáme k cuketě mírně pomačkaný květák, vajíčka a koření 
3. Směs zamícháme a po lžících vyložíme na plech na pečící papír
4. Předem bychom si měli rozehřát troubu na 190 stupňů 
5. Vložíme plech s placičkama na 20-25 minut do trouby (nebo do té doby, než zezlátnou)


TIP: Pokud nemáte květák, nebo vám nechutná, můžete použít i brokolici
TIP2: pokud bude směs až moc vodová, můžete přidat lžíci-dvě celozrnné mouky☺️

Přeji pěknou chuť a snad se uvidíme u dalšího článku. 🙈

* zdali byste na mě měli nějaký dotaz, můžete se mě zeptat na mém asku( http://ijabudunekdypekna/ ), zanechat mi pod článkem komentář, nebo mi napsat email ( safarikovas9@gmail.com ) ❤️❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat