středa 12. srpna 2015

Dovolená v Tunisu- den 2

Po 10 hodinách spánku se o čtvrt na osm plně odpočatá budím a jdu se do koupelny umýt. Na snídani si v restauraci dávám malou, čerstvě udělanou palačinku s jogurtem, pár mini kousků nějakých buchet a dva hrnečky mléka s kávou (ano mléka s kávou, ne kávy s mlékem). Bavím se s nějakým číšníkem, kterého jsem bůh ví čím zaujala, už mě to extrémně otravuje, ale nevím, jak se ho mám zbavit! :-(( 
Po snídani se s mamkou převlékáme a pádíme k moři. Je opět krásně teplé a průzračné jako včera odpoledne. 
Zde vydržíme do půl jedné a jdeme opět na pokoj. Tentokrát se osprchovat a znovu obléct, abychom mohly jít na oběd. 

Na obědě mě opět začně prudit ten číšník. Říká mi, abychom si šly sednout támhle, že tam je, ale já mamce vysvětluju, že tam nejpůjdu, že nechci aby mě opět sledoval. Tak se jdeme najíst ven. Je tam lépe než vevnitř, hlavně méně dětí a celkově méně hluku. Ale co se nestane? Tenčíšník si mě i tam najde a donese mi i kytičku. Jak já doufám, že mu jde jen o spropitné -.- .. Chci si užít dovolenou v klidu, ne s pocitem, že mě pořád někdo sleduje a chce se se mnou bavit nebo za mnou přijít a začít mi říkat 'Helloooooooooo'. 
Po ne moc užitém obědě máme v sále informační schůzku, na které jsme se nic moc nového nedozvěděli. 
Po schůzce opět na pokoj, opět do plavek a opět k móři, kde jsou ale už celkem velké vlny.
Ve čtyři sem měla hrát volejbal na hřišti u bazénu, ale nakonec z toho byl pánský zápas. Chvilku po páté se mamča šla projít, aby zjistila, kde jsou tady všechny bary, a když se vracela donesla na 'svačinku' dva lívance s jahodovou marmeládou a dva mini mini růžový muffinky :3.
Dojedly jsme a od aquaparku jsme se kvůli přemnoženým dětem přemístily k druhému bazénu, kde jsme byly až asi do sedmi, než ukončovali provoz. 

Na večeři jsem si dala jejich pečivo se sýrem, zeleninku a trochu žlutého melounu, do kterého jsem se naprosto zamilovala. A pozor. Číšník neotravoval. Konečně jsem si užila jídlo v klidu, venku na terásce:D 
Jelikož jsme nechtěly jít s mamkou spát hned po deváté, rozhodly jsme se, že půjdem do amfiteátru se podívat, co je tam za program. Krom děcké diskotéky, které sem se samozřejmě neúčastnila, tam byl chlápek, který kreslil pískem. Bylo to úplně WOOW :O. Ten člověk má prostě talent.

Xoxo Simm
Uvidíme se zítra:)

Žádné komentáře:

Okomentovat