čtvrtek 13. srpna 2015

Dovolená v Tunisu- den 3

Včera spánek 10h, dnes spánek 9h.. 
Ráno jako obvykle jsme šly s mamkou na snídani (nee, zůstanem hlady, že jo?!:D), na které si mě ani ten číšník nevšiml [ Whoop Whoop].  Na snídani sem měla zas od všeho trochu a poprvé sem ochutnala fíkovou marmošku, která chutná doopravdy jako susěné fíky :3. 

Po snídě jsme s mamčou šly na pokoj a opět jsme se převlíkly do plavek a letěly k moři. Byly úplně kruté vlny, ale co až tak krutý nebylo, byly ty rostlinky (listy z palem)  a medůzy:-((. Vlny nás nakonec kolem dvanácté se umýt a kolem jedné na oběd. Na ten sem měla zas snad od všeho trochu (ty fazole byly výborný) a pak meloun [srdcovka]. Jako takový rituál jsem zavedla, že budem po večeři a obědě chodit k recepci, kde mi jede wifi a mamča si tam dá kafe (dobrý, co? :D), takže jsme šly k recepci, kde jsme strávily cca 30 min.
Odpoledne už jsme ani k moři nešly, bylo doopravdy špinavé a dokonce byla červená vlaječka, tak jsme to zakotvily u bazénu, kde jsem se zase vyblbla děláním různých stojek, kotrmelců a všech blbostí tak moc, až mě začaly bolet ledviny při dýchání. No a taky sem si chtěla opálit zadek, ale jak ho mám (sem měla) bílej, tak mi hned šel do červena, takže teď skurhám pokaždé, když si sedám. 
Na 'sváču' sme měly opět lívanečky (nebo podle mamky palačinky, ale je to malý, tak to jsou lívance) s marmoškou a dvě mini buchtičky.
Odpoledne uběhlo celkem rychle. Než sem se nadála, bylo šest hodin, tak jsme s mamčou zkontrolovaly naposled moře, párkrát se vyfotily a šly jsme se opět "opalovat". 
Plavčík nás už kolem sedmé vyháněl od bazénu, tak nám nezbývalo nic jiného, než se zbalit a odejít na pokoj.
Na véču sem si dala opět od každého něco a na ochutnání pár mini kousků zákusků. 
             Můj je ten talířek s kouskem pizzy 
                      a ten vedle se salátem 

Večer byla pak už jen Michael Jackson show, která byla úplně bombová a pak šupky dupky do postýlky. 

Xoxo Simm

Žádné komentáře:

Okomentovat