sobota 15. srpna 2015

Dovolená v Tunisu- den 5

 Dnešek byl vlastně úplně obyčejný den. Nic extra se nedělo.
Ráno sem se v osm vzbudila (zatím nejpozději tady) a šly jsme s mamkou na snídani. Dala sem si jako vždy nějaký sladký pečivo a zkusila sem burizony s jogurtem. 
Dopoledne jsme byly u moře, který bylo znovu čisté a krásně teploučké 👌. 
Na oběd byl salátek, ale jaksi mi to nestačilo, tak sem si dala myslím, že ještě těstoviny se sýrem a opět zeleninku (bez té ani ránu). 

Odpoledne jsme byly zase u moře. No tentokŕat sem se koupala jen asi dvakrát. Bolesti v krku prostě ne a ne ustupovat:/. 
Ale to bychom nebyly na dovolené, kdyby nás tu nepotkalo snad vše.
Takže kolem šesté hodiny nás vyhnal déšť.. [ještěže nebude sněžit, to bych se asi zbláznila :D ]
Pak jsme byly asi do půl osmé na recepci. Mamka si dala nějaký alkoholický drinky, já si taky něco dala, jen bez alkoholu a byla sem na internetu, zatímco mamka si luštila sudoku. 

No a čekaly jsme jen na to, než dostanu hlad. Celkem sem doufala, že hlad mít budu, protože mě to tam už nebavilo, ale bylo to spíš naopak. Já chuť k jídlu mít přestávala a začala. Mě ukrutně bolet hlava a žaludek.
Nakonec sem si dala pečivo s troškou másla a asi 5 hranolek a trochu zeleniny.. 
Kolem osmé už jdu nejspíš s horečkou a pěknou rýmou spát, jelikož mi je doopravdy špatně. 
No a mamka si jde opět na recepci na nějakej ten drinčík.
 <- mají zajímavé bankovky 

PS: přidávám fotku na pobavení. Foceno v naší třídě, vymyšleno mími spolužáky :D 
Xoxo Simm

Žádné komentáře:

Okomentovat